Een unieke functie van deze website is het berekenen van de verbouwkosten. Met het bouwjaar bepalen we welke klussen er gedaan moeten worden om de woning energiezuinig te maken. Met het woonoppervlak bepalen we wat de kosten per vierkante meter worden. De bezoeker ontvangt na aanvraag een email met de kosten en alle werkzaamheden.
Belangrijk was de koppeling met Salesforce; het CRM systeem van Djozz. Dagelijks worden de updates van koopwoningen en de projecten van Revaplan verstuurd naar de website. Ook heb ik de BAG gegevens geimporteerd van alle woningen van Nederland, zodat ook de verbouwkosten van woningen die niet te koop staan berekend kunnen worden.
Een andere belangrijke koppeling was die met Google Ads en Google Analytics via Google Tag Manager. De bezoekers krijgen gepersonaliseerde advertenties te zien aan de hand van de pagina's zij bezocht hebben. Ook wordt er bijgehouden of de Google Ads advertenties voor de juiste leads zorgen.
Deze herontwikkeling heeft gezorgd voor meer bezoekers en een hogere leadconversie.
In opdracht voor Djozz B.V. en in samenwerking met Maycopy.